Перша сторінка |
Попередня сторінка |
Повідомлення з 31 по 40 із 7337
| Наступна сторінка
| Остання сторінка
Вітаємо, Олена!
Дякуємо за Ваше запитання.
Додатковий термін подачі ЗАЯВ ел.кабінеті https://vstup.edbo.gov.ua з 30.09 - по 13.10
зможете подати і поступити у цей період.
За будь-яких уточнень радимо звернутись за наступними контактами:
Одеський інститут МАУП
м.Одеса, вул.Чорноморського козацтва,19
(068) 896 96 48
(073) 494 12 08
(097) 094 50 55
(094) 953-13-06
(048) 700-83-06
(048) 723-23-21
maup_odessa@ukr.net
http://odesa.maup.com.ua/
і ми обов'язково допоможемо здійснити Вашу мрію з МАУП!
Дякуємо за Ваше запитання.
Додатковий термін подачі ЗАЯВ ел.кабінеті https://vstup.edbo.gov.ua з 30.09 - по 13.10
зможете подати і поступити у цей період.
За будь-яких уточнень радимо звернутись за наступними контактами:
Одеський інститут МАУП
м.Одеса, вул.Чорноморського козацтва,19
(068) 896 96 48
(073) 494 12 08
(097) 094 50 55
(094) 953-13-06
(048) 700-83-06
(048) 723-23-21
maup_odessa@ukr.net
http://odesa.maup.com.ua/
і ми обов'язково допоможемо здійснити Вашу мрію з МАУП!
Вітаємо, Руслана!
Дякуємо за Ваше запитання.
Номер групи вказаний у Вашому контракті - це номер контракту.
За будь-яких уточнень радимо звернутись у регіональний підрозділ МАУП у м.Біла Церква за наступними контактами:
Представництво ПрАТ "ВНЗ"МАУП": "Білоцерківський центр дистанційного навчання"
+38 (066) 192-33-28
(0456) 34-76-78
maupbc@ukr.net
http://bc.maup.com.ua/
Здійсніть мрію з МАУП!
Дякуємо за Ваше запитання.
Номер групи вказаний у Вашому контракті - це номер контракту.
За будь-яких уточнень радимо звернутись у регіональний підрозділ МАУП у м.Біла Церква за наступними контактами:
Представництво ПрАТ "ВНЗ"МАУП": "Білоцерківський центр дистанційного навчання"
+38 (066) 192-33-28
(0456) 34-76-78
maupbc@ukr.net
http://bc.maup.com.ua/
Здійсніть мрію з МАУП!
Вітаємо, Юлія!
Дякуємо за Ваше запитання.
Мотиваційний лист подається у двох форматах:
- до МОН одночасно з подачею ел.заяви через сайт vstup.edbo.gov.ua
- до Приймальної комісії (роздрукований на аркуші А4)
Вимоги за посиланням (всі спеціальності):
https://maup.com.ua/ua/navchannya-u-maup/abiturientam2/pravila-prijomu.html
На ім'я ректора Академії (Муравйов Кирил Володимирович).
Зразок "шапки":
"Ректору Міжрегіональної Академії управління персоналом Муравйову Кирилу Володимировичу".
Звертаємо увагу, що мотиваційний лист є частиною вступної кампанії - його розгляд здійснюється лише після подачі повного пакету документів на вступ.
За даним посиланням Ви маєте можливість ознайомитись з вимогами та необхідним переліком документів:
https://maup.com.ua/ua/navchannya-u-maup/abiturientam2.html
Дякуємо за Ваше запитання.
Мотиваційний лист подається у двох форматах:
- до МОН одночасно з подачею ел.заяви через сайт vstup.edbo.gov.ua
- до Приймальної комісії (роздрукований на аркуші А4)
Вимоги за посиланням (всі спеціальності):
https://maup.com.ua/ua/navchannya-u-maup/abiturientam2/pravila-prijomu.html
На ім'я ректора Академії (Муравйов Кирил Володимирович).
Зразок "шапки":
"Ректору Міжрегіональної Академії управління персоналом Муравйову Кирилу Володимировичу".
Звертаємо увагу, що мотиваційний лист є частиною вступної кампанії - його розгляд здійснюється лише після подачі повного пакету документів на вступ.
За даним посиланням Ви маєте можливість ознайомитись з вимогами та необхідним переліком документів:
https://maup.com.ua/ua/navchannya-u-maup/abiturientam2.html
Вітаємо, Марина!
Дякуємо за Ваше запитання.
Вам необхідно звернутись з цим питанням за наступними контактами:
Одеський інститут МАУП
м.Одеса, вул.Чорноморського козацтва,19
(094) 953-13-06
(048) 700-83-06
(048) 723-23-21
maup_odessa@ukr.net
http://odesa.maup.com.ua/
Дякуємо за Ваше запитання.
Вам необхідно звернутись з цим питанням за наступними контактами:
Одеський інститут МАУП
м.Одеса, вул.Чорноморського козацтва,19
(094) 953-13-06
(048) 700-83-06
(048) 723-23-21
maup_odessa@ukr.net
http://odesa.maup.com.ua/
Вітаємо, Vik!
Дякуємо за Ваше запитання.
Оплата за реквізитами вказаними в контракті або готівкою, можливо помісячно - до 10 числа кожного місяця.
Інформацію щодо точної суми для сплати та інші довідки щодо платежів Вам дадуть в бухгалтерії
+044-298-51-21; +044-496-97-62
iapmfs@iapm.edu.ua
Дякуємо за Ваше запитання.
Оплата за реквізитами вказаними в контракті або готівкою, можливо помісячно - до 10 числа кожного місяця.
Інформацію щодо точної суми для сплати та інші довідки щодо платежів Вам дадуть в бухгалтерії
+044-298-51-21; +044-496-97-62
iapmfs@iapm.edu.ua
#7301 |
14 авг 2025 в 14:16
Євгенія: +4915115696487 - Німеччина
Немає 2 тижні відповіді на запит від Гончаренко М.Ф
Вітаємо, Євгенія!
Дякуємо за Ваше запитання.
Вам необхідно надіслати лист-запит (у довільній формі) на ім'я ректора Академії (Муравйов Кирило Володимирович) на електронну пошту: iapm@iapm.edu.ua
Дякуємо за Ваше запитання.
Вам необхідно надіслати лист-запит (у довільній формі) на ім'я ректора Академії (Муравйов Кирило Володимирович) на електронну пошту: iapm@iapm.edu.ua
Вітаємо, Роман!
Дякуємо за Ваше запитання.
Оплата за реквізитами вказаними в контракті або готівкою, можливо помісячно або посеместрово, за бажанням.
У Вас є знижка 20% на перший платіж, зроблений до 23.08 включно (можете за рік, або за весь термін навчання - одразу мінусувати відсоток від повної суми).
Дякуємо за Ваше запитання.
Оплата за реквізитами вказаними в контракті або готівкою, можливо помісячно або посеместрово, за бажанням.
У Вас є знижка 20% на перший платіж, зроблений до 23.08 включно (можете за рік, або за весь термін навчання - одразу мінусувати відсоток від повної суми).
Вітаємо, Юлія!
Дякуємо за Ваше запитання.
Вступна кампанія за польсько-українською програмою літо-2025 триває до 30.08. Початок навчання 1 вересня.
Дякуємо за Ваше запитання.
Вступна кампанія за польсько-українською програмою літо-2025 триває до 30.08. Початок навчання 1 вересня.
Вітаємо, Марина!
Дякуємо за Ваше запитання.
Ви можете поселитися у гуртожиток у будь-який день
При поселенні у гуртожиток необхідно мати наступні документи:
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- контракт і квитанцію з оплати за навчання;
- 2 фотографії 3х4.
Додаткові дані щодо гуртожитку і ціни розміщено за посиланням:
http://maup.com.ua/ua/navchannya-u-maup/abiturientam2/gurtozhitok.html
Дякуємо за Ваше запитання.
Ви можете поселитися у гуртожиток у будь-який день
При поселенні у гуртожиток необхідно мати наступні документи:
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- контракт і квитанцію з оплати за навчання;
- 2 фотографії 3х4.
Додаткові дані щодо гуртожитку і ціни розміщено за посиланням:
http://maup.com.ua/ua/navchannya-u-maup/abiturientam2/gurtozhitok.html
Перша сторінка |
Попередня сторінка |
Повідомлення з 31 по 40 із 7337
| Наступна сторінка
| Остання сторінка
Питання / Відповіді
Дякуємо за Ваше запитання.
Додатковий термін подачі ЗАЯВ ел.кабінеті https://vstup.edbo.gov.ua з 30.09 - по 13.10
зможете подати і поступити у цей період.
За будь-яких уточнень радимо звернутись за наступними контактами:
Представництво ПрАТ "ВНЗ"МАУП" у місті Черкаси
Тел. +38 (063) 366-56-83
+38 (067) 897-92-48
chf_maup@ukr.net
cherkassy.maup@gmail.com
http://cherkasy.maup.com.ua
і ми обов'язково допоможемо здійснити Вашу мрію з МАУП!